- 25 september 2024
- | Bron: PMG
ADDRESSABLE SAMPLING
Introduceer (nieuwe) producten succesvol bij een specifieke doelgroep!
Door samples te verspreiden, kunnen de ontvangers uw product direct zien, voelen, proeven, ruiken en ervaren. Dit zorgt voor een positieve houding ten opzichte van uw merk en vergroot de kans op conversie. Dankzij de selectieve aanpak bereikt u enkel de gewenste doelgroep, waardoor u een effectief bereik genereert zonder verspilling van middelen. Perfect afgestemde productervaringen leiden zo tot maximale impact en merkloyaliteit.
- U bezorgt de samples van het product en bepaalt in overleg met PMG en o.b.v. diverse selectiecriteria een sterk afgelijnde doelgroep waarbij de sample verspreid wordt.
- PMG stelt een kwalitatieve doelgroep en verzendbestand samen die voldoen aan de vooropgestelde selectiecriteria en distribueert de sample tot bij de geselecteerde doelgroep.
VOORDELEN
- Geen waste dankzij een gerichte targeting bij het juiste doelpubliek o.b.v. de beschikbare PMG-lezersdata.
- Maximale attentie en bereik door de gezamenlijke verzending in een box.
- Geloofwaardige en betrouwbare context dankzij de combinatie met het vertrouwde vakblad.
- Verhoogde merkbetrokkenheid en -beleving door de prikkeling van meerdere zintuigen.
- Grotere kans op conversie en aanzetten tot aankoop door het aanbod van een gratis sample of onweerstaanbaar voordeel.