- 07 juni 2022
- Door Grafische Groep Matthys
Breng je packaging design naar het volgende niveau
"Het eerste wat we zien is de algemene contour van een product. Kleur, logo, merk, grafische aspecten en lettertypes zien we pas in een latere fase. En die contour, het product zelf, zien we veel sneller wanneer er folie is aangebracht op de verpakking. Want folie zorgt voor reflectie van het omgevingslicht en suggereert zo beweging. En evolutionair gezien is ons menselijke brein geprogrammeerd om beweging meteen op te merken...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.